Sunday, April 10, 2016

2016. április 4. Verona - Crans Montana

Reggeli a szálláson, elég szegényes, de nem is akarunk hízni.
Veronában már semmit nem nézünk, titokban egy milánói megállás szerepelt a tervekben, mielőtt Svájcba belevágnánk.
Milánó nem volt nagy élmény a kölyköknek, hiszen nem egy állatkertbe, hanem a főtérre és a Dómra irányítottuk a figyelmet, de ez nem látszott nagyon érdekesnek. Némi galambozás után felkerestük a passzázs üzletsorát és egy igazán helyes wc-t, ami megfelelően pótolni látszott valamit a turisztikai élményekből.

Svájcba a Simplon hágónál az autószállító vonattal (Iselle di Trasquera - Brig) jutottunk át, ami elég izgi volt, legalábbi valamennyire látványos.
Brig után még 90 km Crans Montanaig. Sok havas hegy, napfény, minden tökéletesnek látszott. Kissé nehezen birkóztunk meg a különböző GPS-ekkel, de végülis este 7 után megérkeztünk Zsókáékhoz. Kellemes paleo vacsora, beszélgetés. Rossz hírek: nincs hó, a főn elolvasztotta, amin akartunk volna síelni, és ahol maradt hó, ott nem tudnak kezdőket fogadni.

Ez csak a kezdet volt, mert később kiderült, hogy a korcsolyapálya, az uszoda és még egy pár hely bezárt, mert a szezonnak vége van. Kissé üresnek tűntek a következő napok tervei.