Saturday, September 13, 2014

2014. szeptember 12. - 2014. szeptember 13.

szeptember 12.
Fesztiválzenekar bérletnyitó előadás - Brahms 3. éd 4. szimfónia. A végén a vastaps után a zenekar kórussá alakult és gyönyörűen elénekelt egy Őszi szerenádot, állítólag Brahmstól, de nem emlékszünk pontosan. eddig nem találtam meg a youtube on.
nagyon szép ajándék, meglepetés.

szeptember 13.
Szokásos ebéd a Pozsinyi kisvendéglőben, János-Mari, Judit-András, Danny és mi.
A maceszgombóc most jó volt.

Utána a Humán Platform tüntetésre mentünk a Kamermayer Károly térre, ahol Gulyás Márton beszélt, majd séta a Rákóczi úton Károly körútn az Új Gödörbe, ahol TGM szónokolt egy picit, lelkesítve.

A barátok elfogytak, mi meg elmentünk az Utóélet c. filmet (Zomborácz Virág, Gálffy László, Kristóf Márton) megnézni a Művészben, de nagyon vacaknak találtam.

Bánatomban este vadásztam a youtube-on egy 2014-es operát, és megtaláltam a Trubadurt, Netrebko, Domingo, Gatti előadásban egy múzeumban játszódik az eleje, a végére még nem értem el. Ha meglepetés lesz, akkor visszajövök.




No comments: