Saturday, April 26, 2008

11. nap - Jacksonville

Szolgálati közlemény
A uruguayi fotóimat (szerkesztetlenül) az alábbi helyeken lehet megtalálni.
első rész
második rész - dani születésnapja
harmadik rész

Az argentin fotók itt vannak.

Steve háza itt látható msn live search bird's eye üzemmódban
=====

Reggel korai kelés. Steve öltönyben, nyakkendőben ébreszt, megyünk a Toastmaster klubba.
Irány a Ramada hotel, ahol hasonló eleganciával kedves társaság.
NAgyon jól szórakoztam. Finom reggeli, kommunikációs tréning és önképzőkör keveréke. Egy igazi amerikai civil szervezet. Sok ilyen van, nekem ez jutott. Tök jó volt. Ha lesz időm, irok még róla.

Innen haza, családi életet élni. Matt és barátnője volt még itt. Steve hegedült egy keveset. Van mit javitani rajta, de jol szórakoztunk. Azon is hogy Steve apja által komponált zenéhez a francia szöveget én próbáltam énekelni. Régi fényképek, dokumentumok kerültek elő, az európai /magyar eredettel kapcsolatban.

Linda kötött gyapjúsállal ajándékozott meg, kapott ő is egy szép CD-t, és MAtt-nak is prémiumként a koncert után egy Makám cd-t adtam.

Ebéd nem volt, csak harapdáltunk ezt azt. Készültünk egy nagy fogadásra/partira, amit tiszteletemre, meg 3 születésnapos tiszteletére szerveztek. Vásárlások, takaritás, rendezkedés. Ragyogó idő.

Mindent beszereztünk, jött kb 30 ember, small talk és egyebek, de lehetett időnként többet is beszélni.

A torta mellett nekem is kellett beszélni. A reggeli Toastmasterben tartott kétpercesemen fellelkesülve mintegy 20 perces magyar egzotikumot vágtam ki, mindenki megelégedésére.

Sok kaja maradt, doggybag nem divat.

sok egyéb beszélgetés volt, még későn fekszünk le. ugyhogy most ennyi.

No comments: