Saturday, April 26, 2008

10. nap - Jacksonville

Kis álmosság. A repülőn a székemet nem lehetett jól lehajtani alvashoz, igy nem volt ifogastalan a bobiskolasom. A késés miatt Andrew lekéste, de én még éppen elértem a csatlakozó járatot. A bucsuzás pillanatszeru volt, rohannia kellett, ahogy a vámnál megkapta a csomagját.
Nekem az utlevél vizsgálatnál gondot okozott, hogy nem tudtam Steve/Pista cimét, és igy addig nem engedtek be, amig nem irtam tartozkodasi cimet. szerencsere Jon cimét Seattleben tudtam, beirtam, ok.

Dawne, Pista felesége várt és együtt autoztunk San Marco-ba, ahol Pistával találkoztunk, aki Gainsville-ből jött egy parkoló épitési tender prezentációról. Semmiség, de az étteremben a pincérkislány bemutatkozott, és ettol valahogy más lett a viszony.

Ezután látogatás a Miramar Animal Hospital-ban, amely 23 év óta Dawne birodalma. 3 orvosnak van hely de az igények miatt kettő csak félállású. napi 30-50 páciens jön, főleg kutya és macska. Viszonzásul a Cebra ügyeire Dawne panaszkodik egy kicsit hogy év eleje óta nagyon csökkent a forgalom, valami baj van. A jelzálogválság miatt valószinűleg az emberek elhalasztják a kezeléseket, illetve nem oltatják be az állataikat mindenféle ellen, és igy spórolnak.





Kis gyümölcsvárárlás, figyeljétek a jobb oldali képet. A főtt sós amerikai mogyoró fantasztikus.














Haza a Codimatt ranchra. 2 hektár, park erdő, ház, istállók, patak, hid, uszómedence, 8 kutya 2 ló, egy szamár, néhány macska, papagájok. Jövetelemet ünneplő tábla.
Egyik kutyának csak 3 lába van, a szamár megrugta, amikor a frissen született csikóra vigyázott.




Egy másik öreg kutya "tolószékben", mivel a két hátsó lába bénult, igy egy kerekes protézissel "rohangál". 450 dolláros a cucc, taylor-made from eddieswheels.com . Bea, nem lehet ez is egy kis biznisz?






A házban mindenütt fényképek, rajzok, családi emlékek.

Megérkezés után kis zavar, amig rá nem jöttem, hogy sziesztázni akarnak, Dawne és Pista. Én addig rendezgettem a dolgaimat.



A kutyák a ketreceikben aludtak, egy nyikk nélkül, semmi szőr, szemét, rohangálás.









Délután körbementünk a farmon, megsimogattuk az összes állatot,





kivéve egy mérgeskigyót,
amely szerencsére nem támadott meg.

(Florida Cottonmouth vagy Water Mocassin).




Ezután vendégek jöttek, igazából szomszédok, csevegni smalltalkul,



majd megerkezett Linda, Steve 61 éves, de 40-nek látszó testvére, aki miattam autozott ide Atlantából. Jól teáztunk, dumáltunk estig.
























Inni a marketing legnagyobb dicsőségére dobozos vizet ittunk (ld a tápérték táblázatot)

















Este Steve kisebbik fiának, Mattnak koncertjére mentünk, aki Gainesville-be jár community college-be és egy háromtagu zenekarban dobol. Előtte vacsoráztunk egy thai vendéglőben, majd a 30 perces koncertre mentünk egy kicsit süketülni.









Linda feleség, és tortákat készit kedvtelésből, rendelésre. Steve-ről meg kiderült, hogy Rotary klub tag egy buzlgáriai iskolát támogatnak, meg délafrikai Zulu asszonyoknak vesznek varrógépet, és visszavásárolják tőlük a zulu népművészeti ágytakarókat, illetve még amatőr hegedüs is a város egyik zenekarában időnként, és a Toastmaster kubban is állandó tag. Holnap reggel megyünk is oda fél nyolcra.


elég lassú a képek beillesztése, és esetlegs. de majd javulok.

2 comments:

judit said...

Szia, én pedig megnéztem helyetted Klárit, egészen kigömbölyödött. Már nem sok hiányzik hozzá, hogy újszülöttből csecsemő legyen.

jtoth said...

Már hiányoltuk a képeket...